pondělí 9. května 2016

Kosmetické novinky duben / květen 2016

Ahooj!

Je tu další článek o kosmetických novinkách. I kvůli blogu, i kvůli mé pleti jsem chtěla zkusit něco nového. Mám hodně mastnou pleť a ráno se probouzím fakt mastná jak prasátko (škoda že tu není ten smajlík prasete :-D ) Původní plán byl koupit si denní i noční krém od Dermacolu Matt něco něco...ale jelikož u nás v Ostravě asi není možnost ho nikde sehnat a platit navíc 100 Kč poštovné k objednávce z Dermacol eshopu se mi nechtělo, tak jsem zkusila jinou variantu...

MATUJÍCÍ KRÉM S PUDROVÝM EFEKTEM

Dlouho jsem hledala a pátrala po nějaké alternativě krému pro mastnou pleť, přečetla jsem nespočet blogů, ale výsledek byl minimální. Našla jsem něco málo od Ryor, začala jsem se o tuto značku více zajímat a vyhledala si na Parfums hodnocení, které bylo fakt skvělé, tak jsem se rozhodla objednat. Objednala jsem si tento matující krém. Používám ho pod make up a je úžasný, vážně se několik hodin nelesknu.. Příjemně voní, skvěle se roztírá. Konzistence je něco mezi gelem a krémem. Chvíli po nanesení zaschne a udělá vážně pudrový efekt. Takže holky pokud máte s pletí problém jako já. Máte jí mastnou především T-zónu, občas citlivou a vysušenou hlavně v zimě, tak určitě doporučuji. A hlavně co je taky jedním z plus této značky je, že je to kvalitní ČESKÝ výrobek. Za mě všechny palce hore!! Objednáváno samozřejmě na Parfums

CENA   154 Kč
Doporučení:     ANO


 SALICYLOVÝ LÍH ČISTÍCÍ TONIKUM PRO PROBLEMATICKOU PLEŤ


Další produkt co mi přistál v košíku, když už jsem hledala výrobky na problematickou pleť byl tenhle líh. Zaprvé stál pár korun a za druhé měl vynikající recenze. Zatím jsem ho teda zkoušela asi jen 3x ale připadá mi super. Trošku smrdí  po tom líhu, ale myslím si, že to lze prominout. Chvilku na pleti tak trochu štípe, potom chladí, ale to dělají ty složky ze kterých lih je, jako tea tree, nebo mentol. Ale myslím si, že toto je taková lepší verze Clean Clearu, za méně peněz a ještě ke všemu ČESKÉ výroby, čehož si moc cením. Jako čistící tonikum určitě doporučuji, především tedy slečnám co na pleť trpí jako já.

CENA         68 Kč
Doporučení:     ANO


KALLOS ŠAMPON PRO OBJEM

Bohužel teď přichází na řadu produkt, který si odnáší černého Petra. I přes to, že to nebyla nejdražší položka v košíku, je mi líto peněz za tento produkt. Jedná se o šampon, který měl být údajně pro objem. Ovšem já jsem zklamaná. Šampon skoro nepěnil, po umytí se žádný objem nekonal. Spíš naopak mi přišlo, že jsem měla vlasy ulízané, splihlé a hned zamaštěné. Možná někomu tento šampon vyhovovat bude, ale mi s mastícími se, jemnými vlasy bez objemu fakt ne. A navíc jejich nádoby asi moc kvalitní taky nejsou. První objednávka musela být vyreklamována, protože se šampon vylil na všechny produkty. Druhá várka už vypadala v pořádku, ale po příjezdu domů už šampon taky pomalu z nádoby utíkal a nádoba byla trochu ulepená.

CENA    79 Kč
Doporučení:  NE


EVELINE NEHTOVÝ KONDICIONÉR

Tento produkt si v podstatě koupila moje mamuš, jelikož já mám nehty gelové. Moje mamka trpí na věčně roztřepené a lámající se nehty. Tohle byl podle hodnocení nejlepší produkt v nehtové kosmetice na parfums, tak jsme si řekly, že to zkusíme. Jedná se o nehtový kondicionér, je to na konzistenci laku a i přes to, že v nádobce vypadá mléčně, po nalakování na nehty a zaschnutí zprůhlední a vytvoří na nehtech přírodní vzhled. Zatím je mamka spokojená, tak uvidíme. Třeba už to konečně bude řešení pro všechny jejichž nehty se neustále lámou. V recenzích dokonce bylo napsané, že toto sérum pomohlo zlepšit i nehty po sundání akrylu. Pokud tedy máte přírodní nehty, které se při každém pohybu zlomí určitě doporučuji zkusit.

CENA     77 Kč
Doporučení:    ANO

ELMEX ZUBNÍ PASTA PRO CITLIVÉ ZUBY

Nevím teda, jestli tohle někoho bude zajímat, přece jenom je to pasta na zuby jako každá jiná ;-) Ale já často trpím bolestí zubů kvůli zvýšené citlivosti. A fakt bych nejradši někdy brečela jak to bolí, protože celý den nemyslíten a nic jiného, než že vás bolí celá pusa. A zatím to teda vypadá, že tahle pasta aspoň trochu pomáhá. Neříkám, že to je uplně zázrak, ale trochu to neutralizuje bolest.


CENA   cca 60 Kč
Doporučení:    ANO

RIMMEL STAY MATTE MAKE UP

Bože jak já miluji tenhle make-up. Je to moje už asi pátá tuba od doby co jsem na něho přišla a nemůžu si ho vynachválit. Pokud teda taky patříte mezi ty "šťastlivce" s mastnou pletí. Občas střídám za make up také od Rimmel ten ve skle s červeným víčkem (teď nemám po ruce jak se přesně jmenuje), ale je podle mě lepší. Jeho konzistence je pěnová, hutnější, takže po nanesení už často není potřeba pudr. Já používám pouze transparetní jenom abych zjemnila přechod. Má velmi vysoké krytí, větší než ty lahvičkové, ale musíte dávat pozor ať nevypadáte jak paštika :) :-D Jediné co vidím jako jeho mínus jsou jeho né moc přirozené odstíny laděné spíš do růžova. Ale jinak určitě doporučuji, neznám lepší make up. Já jsem ho kupovala v Tetě, tento týden ještě byla akce na Rimmel -30%.

CENA    v akci za 110 Kč (běžná cena cca 169 Kč)
Doporučení:    ANO
  
Omlouvám se za rozmazání, líp to vyfotit nešlo ani s funkcí mikro 








MEDI BLANC BĚLÍCÍ ZUBNÍ PASTA

Je to teda jenom vzorek, který vždycky dostávám k nákupu na parfums, ale už jich mám doma několik (asi tolik že bych z nich měla celou velkou pastu:-D ) takže můžu napsat určitý posudek. Kdybych neměla tolik vzorků, tak si tuto pastu koupím v originální velikosti. Musím říct, že vždycky, když si s ní zuby umyju, tak jsou bělejší. Nevím teda jestli je to placebo efekt nebo ne, ale je dobrá.

CENA     0 Kč (běžné balení 270 Kč)
Doporučení:   ANO


To je pro dnešek asi vše, jinak by mi upadly ruce! Ještě mám nachystaný článek úlovky z Aliexpressu, ale ten zase až za pár dní. Určitě se můžete těšit, je tam plno dalších věcí!

Pac a pusu vaše Peu!

1 komentář:

  1. Já ráda sleduji novinky v kosmetice. Pokaždé jsem zvědavá na inovativní produkty a technologie, které mohou pomoci zdokonalit mojí péči o pleť a můj vzhled. Pečuji o své tělo a zdraví, a proto jsem se nedávno objednala na labioplastiku zde. Dlouho mě trápily bolesti v intimních partiích a tenhle zákrok mi od nich pomohl.

    OdpovědětVymazat