pondělí 2. května 2016

Co určitě s dlouhými nehty nedělat / Long nails struggle

Ahoj mí milí čtenáři!

Dlouho tu nic nepřibylo, no jo nebyl čas, ale nechci vás odbývat a proto jsem si na dnešek připravila takový spíše fotkový článek. Berte to s nadhledem, má to být sranda ;-) :-D

Článek, nebo spíš fotky, se týkají vždy kontrastních obrázků, kde vždycky na jednom je uvedeno co určitě nedělat s dlouhými nehty a na druhém jak to dělat tak, aby jste vaše dlouhé nehty šetřily a nezlomily se vám. Tak si to pojďte užít semnou...

Otvírání plechovek je vždy opruz, samozřejmě lžičku po ruce vždycky nemáte, tak zneužijte kamaráda/ku :-D









Snad všechny fotky ztvárnily "každodenní trable slečen s dlouhými nehty". Jako další článek mám připravený receptík na cookie sušenky. Tak se těšte jsou vynikající.

Ahoj zase příště!

2 komentáře:

  1. Mně se dlouhé umělé nehty nelíbí, takže si upravuju svoje. Stejně tak jako umělé řasy atd. To radši strávím každé ráno půl hodiny v koupelně, ale nalíčím se pěkně a bude mi to slušet každý den. Malou kosmetickou taštičku mám i v kabelce, abych se mohla upravit i přes den. Dokoupila jsem si i plnitelný flakon , takže s sebou nosím už i parfém :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě jsou teda vždycky delší nehty problém. Ale tak jako co se dá dělat, no. Ale třeba balení zboží občas bývá poměrně výrazný problém. Když jsem dělala brigádu ve skladu, tak vydržely nehty pár dní a šly dolů a já věděla, že ty prázdniny mít prostě pěkné nehty nebudu. :)

    OdpovědětVymazat