pondělí 18. dubna 2016

Kosmetické novinky březen/duben 2016

Ahoj všichni!

Už delší dobu mám připravené fotky některých produktů, a dnes jsem dokoupila nějaké další. Tak mě to nakoplo k tomu, že je nejvyšší čas vše seskládat do kupy. Některé určitě znát budete, některé možná míň. Jsou to takové basic věci pro denní líčení. Tak pojďme na to.






1) Rimmel Stay on lip contouring pencil 1000 kisses odstín 050 Tiramisu

Úžasná konturovací tužka na rty od značky Rimmel. V podstatě musím říct, že vůbec moje první, protože tužky na rty jsem do teď nepoužívala a celkem lituji, že jsem je nezačla používat už dřív. Krásně vykonturuje rty, pokud jí používáte místo rtěnky, tak vytvoří pěkný matný efekt a na rtech vydrží cca i 3 hodiny, což si myslím že je dobrý. Konzistence je krémovitější a dobře se s ní pracuje. Pigmentace taky super. Objednávala jsem na Parfums kde jsem měla i nějakou menší slevu za registraci. Tak určitě doporučuji se tam taky přihlásit a užívat si výhod parfums, často se tam dají koupit skvělé věci za bomba ceny.

Cena      49 Kč

ANO
2) Rimmel pudr Stay Matte odstín 001 Transparent

Je mi jasné, že tento pudr není novinko ani překvapením snad pro nikoho z vás a znáte ho každý. Taky ještě aby ne, protože je to fakt asi jeden z TOP pudrů v této cenové relaci. Já jsem sice trochu opálená, ale při použití pudru mám ráda pudry co nejsvětlejší, aby to tak zcelilo celý výsledný make up a přechod obličeje a krku. Tento pudr je skvělý v tom, že vám na obličeji nevytvoří masku, ale pěkně se zapracuje a splyne. Opět objednáno na Parfums za skvělou cenu, protože byl v akci.

                                                                                     Cena     53,-

                                                                                     ANO

3) Rimmel Lasting finish lipstick by Kate odstín 03 Rossetto

Vážení tak tohle je má nejoblíbenější rtěnka. Mám ji už asi po třetí a prostě si ji nemůžu vynachválit. Krásně kryje a je velmi dobře pigmentovaná. Je šetrná ke rtům a nevysušuje je. A je to nádherný nude odstín se kterým nebudete vypadat jak mrtvolka. Jediné co mě trochu mrzí, že nevydrží moc dlouho na rtech. Je taky z Parfums protože tam stojí okolo 85,- a v drogerii asi 119,- :-)

Cena      85,-

ANO



4) MissSporty Lasting shiny lip colour odstín Nude

Tak tohle je celkem propadák! Lituji i těch třicet korun které stála tato "rtěnka" nebo co to má být?! Jediné k čemu se to tak možná dá využít je místo jeleního loje. Pigmentace je 0,0001. Jinak je taková hodně mazlavá jako lesk v tužce. Takže toto se moc nepovedlo no. Ale třeba někomu z vás bude vyhovovat více :-)

Cena       30,-  

NE



5) Essence lipliner odstín 05 Soft Berry a 06 Satin Mauve

Tyto konturky na rty od Essence se vážně vyplatí koupit. Né jenomže ta cena je fakt nízká, ale jsou srovnatelné s dražšími né-li lepší. Pigmentace je famózní. Možná jsou trošku tužší než ta od Rimmel, ale to si myslím, že ničemu nevadí. Včera jsem je právě viděla u jedné youtuberky jak si je chválí, tak jsem je hned taky letěla koupit. Sice je ještě nemám otestované v reálu, ale prý vydrží i několik hodin. Jako rtěnky budou určitě krásné, už se sama těším až si je dám. Světlejší je odstín 06 a tmavší 05.


 Cena       29,-   

ANO





6) Essence XXXL longlasting Matt lipgloss odstín 06 Soft Nude

Tenhle jsem si pro změnu musela koupit po tom, co jsem ho viděla u jedné slečny na instagramu. Zajímalo mě jestli bude podobný těm co mám z Aliexpressu. A sice jsem ho ještě neměla v reálu, ale musím říct, že zatím mi přijde, že lepší jso ty z Ali. Ale zas na druhou stranu tenhle tak nevysušuje a nestahuje rty. Je takový hodně krémovitý a hutný-přirovnala bych to k nějakému zasychajícímu lesku?? :-D Ale pigmentace je výborná, takže si myslím, že za těch pár korun se ho vyplatí mít a určitě najde své využití.
Cena       54.90,-    

ANO


Doufám, že dnešní recenze vám pomůžou při výběru a uvidíme se zase příště. 
A budu ráda za zpětné vazby v komentářích.
Pac a pusu vaše Peů!!!

1 komentář:

  1. Miss Sporty Lasting shiny lip colour mi strašně smrtí, když to napíši takhle. Když to tak vezmu, Miss Sporty je celkem značka, která nemá kvalitní produkty. Essence tužky na rty mám, miluji je!

    Moc hezký blog :)

    OdpovědětVymazat