sobota 16. dubna 2016

Španělsko - Granada

Jak jsem již psala v předchozím příspěvku, nic jsem zde nějakou dobu nepsala, protože jsem byla na chvíli za hranicemi :-) . Chci se s Vámi podělit o chvilkový únik od všeho, co jenom trochu spadá do stereotypu, od školy, práce a okolí.


Letěla jsem do Španělska, přesněji do Granady. Aby jste si nemysleli, že jsem se tam jela flákat za sluníčkem, měla jsem to v rámci školy, nebo-li program erasmus+. Odlétala jsem z Prahy, takže jsem si užila ještě pár dnů předem Prahu a pak jsem vyrazila na letiště.






Let byl super až na to, že se nám to z určitých komplikací prodloužilo na 4 hodiny. Přilétala jsem do Madridu,kde čekal řidič s autem a před sebou jsem měla dalších 5 hodin v autě na cestě do Granady. Další den jsem šla rovnou do "práce". Jelikož studuji na Vyšší škole zdravotní sestru, tak jsem byla v zařízení u seniorů. Bylo to tam moc fajn, až na to, že nikdo neuměl anglicky a naopak já ani slovo španělsky :D. Ještě, že máme ty ruky-nohy. 

Celkově Granada je strašně krásná, šíleně moc věcí k vidění. Měla jsem utvořený program na celou dobu mého pobytu, takže v podstatě každý den se dělo něco. Jelikož je Granada v podstatě "v horách", tak tomu odpovídají i cesty a hlavně kopce, takže denně výšlapy ať už ty v programu nebo jenom cesta domů.






Byl to skvělý zážitek a dobrodružství zároveň, španělé jsou šíleně vřelí, ale také v nich bublá horká krev a temperament nechybí, ale setkala jsem se s úžasnými lidmi a za celou dobu potkala 1 čecha a to zrovna při výšlapu na Sacromonte. 




Sacromonte


Sacromonte



Byla jsem také v jiných městech na výlet jako je Cordoba a Malaga. Malaga úžasný relax - přístavní město, moře, klídek, pohoda.





Malaga



Samozřejmě jsem byla takév různých muzeích, parcích a podobně. Musím říct, že jsem si to náramně užila a ani jeden den jen tak nepromarnila doma na zadku. Když máte tu možnost někde být, skočte po ní, každá cesta Vám něco dá! :-)



Mirador De San Cristóbal



Mám milion fotek, ale vše tady bohužel dát nemůžu. Vybrala jsem aspoň něco :-) . Počasí jsem měla celou dobu přímo nádherné, takže jsem nabitá energií přijela do deštivé a zatažené Ostravy! :-) 





0 komentářů:

Okomentovat