sobota 16. dubna 2016

Secondhand shopping

Po dlouhé době Vás všechny zdravím, nějakou chvíli jsem se toulala po zahraničí, takže jsem neměla čas nic přidávat, jelikož jsem sebou neměla notebook, ale vidím, že peu se o to postarala, je to ale holka šikovná :D.
Takže bych Vám ráda ukázala můj naprosto nejvíce úžasný úlovek z jednoho "místního" secondhandu. Šla jsem tam jen tak, z nudy,protože jsem měla čas. Tak si tam chodím, nic moc mě nezaujalo, neměla jsem nějak náladu se v tom hrabat a tak jsem šla do výběrového a koukám koukám a najednou....


Dole, pod všema hadříkama byly vystavené botičky, projíždím je a najednou se zakoukám a nechci věřit vlastním očím :D. Ležel tam tenhle poklad!






Věřte mi, hned jsem po nich šáhla! Nemohla jsem v první chvíli a euforii najít velikost a zdály se mi velké, šla jsem si je zkusit a padly mi jak popelce! Čekaly tam prostě na mě! :D Musím říct, že nic pohodlnějšího a měkčího jsem na sobě ještě neměla! Možná jsem naivní, ale jsem přesvědčená, že jde o originál. A věc, z které jsem taky nadšená a hlavně překvapená, vypadají, jakoby je nikdy nikdo neměl na sobě. V podstatě žádná známka opotřebení, no není to paráda?! :D 













0 komentářů:

Okomentovat