neděle 3. dubna 2016

Shopping Haul n. 2

Ahoooj,

dlouho jsme nic nepřidaly a taky jsem dlouho nedělala HAUL. No dlouho? Spíš mi přijde, že to jsou jenom samé hauly. Ale něco málo se mi nasbíral, tak vám to chci ukázat. Pojďme na to!

Začala bych asi oblečením. Slevy nikde nejsou, ale přece jen jsem něco ulovila.

V H&M jsem se už předtím dívala na jedny botky, které jsem hrozně moc chtěla. Sice jsem se nedočkala toho, že by byly kdekoli vč. webu v mojí velikosti, ale objevila jsem jiné. Sice jsem se trochu bála, že na nich nebudu umět chodit, a když jo tak to bude asi pět minut. Ale musím říct, že se na nich chodí poměrně dobře...na to, že mají 12 cm.




Během těch pár týdnů jsem taky navštívila Gate. Výběr nebyl zrovna dvakrát velký, ale už z dálky jsem objevila mikinu s "kohoutím" vzorem. Sice to není uplně on, ale strašně se mi líbila. V kombinaci s bílými slip-ony a černými skiny vypadá úžasně. + jsem ještě objevila košili. Prý v ní vypadám jak rozhodčí fotbalového týmu :-D

Dalšími kousky jsou crop top? (nevím je to něco mezi crop topem a tílkem, ale vypadá to božsky k high waist kraťasům) ze Zary a psaníčkem z Atmosphere. Tak mrkejte :-)

Přichází poslední úlovek/ky ze sekce oblečení. Musím říct, že na tenhle kup jsem nejvíce "proud" :-D Jsou to kabelky z Housu a byly za neuvěřitelnou cenu, kterou vám tu snad ani nebudu psát, jinak by jste tam hned letěli :-D Normálně nejsem kabelkový typ. Jednu kabelku nosím dokud se nerozpadne. Navíc upřímně lituji mých kabelek-to co semnou musí prožít nemají jednoduché. Často se mi stává, že s nima někde hodím, nebo odřu o roh, apod. Ale na tyto si budu dávat pozor jsou nádherné!!!

Teď ještě kousky z kosmetiky. Nebudu to moc rozvádět. Jsou to takové daily kousky, které používám často. A hned v zápětí vám tu k nim hodím článek a recenze :-) Jedná se o nějakou Lip tužku od Miss Sporty, dále moji nej nej rtěnku, pudr a konturovací tužku na rty od Rimmel a pak o dvě Liquid matt rtěnky, ale mám objednané ještě asi další tři odstíny, takže recenze na ně bude až přijde zbytek. ;-)


Snad se vám haul líbil. Nafotila bych i věci na mě, ale zjistila jsem, že když mě někdo fotí tak vypadám fakt trapně :-D Nemám natrénovaný obličej znuděné modelky. Taky jsem se pokoušela natočit video, ale pro změnu nechtěl spolupracovat foťák. Když už jsem vše měla připravené, zmáčkla tlačítko v domění, že natáčí tak nenatáčel??!! :-D

Piště do komentářů co by jste ocenili. Pac a pusu!




0 komentářů:

Okomentovat