čtvrtek 7. dubna 2016

Matt liquid lipsticks

Čusík!

Dneska jsem se rozhodla udělat si free day což znamená čas na blogování! Dnešní článek se týká matných tekutých rtěnek, které jsou z Aliexpressu. Musím sama říct, že jsem měla trochu obavy od tama objednávat kosmetiku, ale byla jsem mile překvapená. Mám objednanou ještě jednu várku, ale jinou značku, tak vám pak hodím recenze i o těch až dojdou.




Vybrala jsem čtyři odstíny, a to dva tmavě červené, něco mezi nude a starorůžovou a oranžový. Předem se omlouvám za nasvícení fotek a za vyretušovaný obliček, přišlo mi zbytečné dávat make-up. Na této fotce můžete vidět štěteček a složení rtěnky. Rtěnky mi přijdou velice kvalitní. Než jsem je objednala, tak ještě nebyla dostupná kosmetika NYX. A matné, tekuté rtěnky byly těžko k sehnání u nás nebo nejsou nejlevnější. Slyšela jsem samou chválu na rtěnky ze Sephory. A podle toho co jsem slyšela musím říct, že tyto jsou tím pádem velmi podobné těm sephorovským. Po nanesení zaschnou asi do minutky. Pigmentace je velmi kvalitní. A o výdrži ani nemluvím. Rtěnka mi vydržela i 6 hodin kdy jsem jedla, pila, apod. Když vyzkoušíte na ruku, tak se neobtisknou. Jedinnou jejich chybu vidím asi v tom jak strašně nepříjemně lepí i přes to že jsou suché. A ještě chci podotknout, že já osobně používám třeba co třetí den. I tak nemám k číňanům zrovna v tomhle důvěru a tak po příchodu domů ihned rtěnku odlíčím a nanesu na rty balzám pro hydrataci. A teď už pojďme na samotné odstíny.

Rtěnka s odstínem č. 18. Něco mezi nude a starorůžovou barvou. Za mě TOP odstín

Rtěnka odstín 14. oranžové barvy. Tento odstín mě celkem zklamal. Pigmentace nic moc. Je potřeba nanést aspoň ve dvou vrstvách. Takže za mě ne.

Rtěnka odstín 22. Ve skutečnosti je to odstín tmavě růžový. Moc pěkná, velmi dobře se nanáší.

Rtěnka odstín 33. Barvička je taková tmavá cihlově červená, ale foťák to nějak nepobral. Taky velmi dobře pigmentovaná a krásná.  

Tak to je k těmto rtěnkám asi všechno. Pokud chcete odkaz na rtěnky, tak pište do komentářů :-) Na závěr ještě malé srovnání rtěnek na světle ve stínu a na denním světle. Za mě tyto produkty určitě ANO!

Mějte všichni pěkný den!!!








2 komentáře:

  1. Odstín 33 vypadá moc pěkně :) Hodíš tady, prosím, odkaz? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkaz tady: http://www.aliexpress.com/item/Beauty-Women-Waterproof-Liquid-Lipstick-Lip-Gloss-Long-Lasting-Lip-Pencil-Makeup-12-Colors/32357404427.html :)

      Vymazat