pondělí 11. dubna 2016

Úlovky z Aliexpressu 1.

Ahoj!

Na přání jsem se rozhodla vždycky vám nafotit a zhodnotit věci které objednávám přes Aliexpress. Asi už ho většina znáte. Jenomže problém nastává ve chvíli, kdy si objednáváte např. oblečení a nikdy nemůžete tušit v jakém stavu přijde. Proto se pokusím vám sem přidávat reálné fotky objednaných věcí, jaká je kvalita atd.

Ještě jeden návod při objednávání ode mě pro vás. Pokud se vám líbí například šaty, ale bojíte se že po rozbalení balíku se zhrozíte, tak to zkuste dělat jako já. Vždycky když se mi líbí nějaká věc, např. uvedené šaty najdu si je klidně i za vyšší cenu u jiného prodejce od kterého už si objednalo tyto šaty několik lidí. Poznáte to podle počtu "orders". Často pokud je orders třeba kolem 60ti lidí už to znamená že tam určitě některý z nich zanechal "feedback". Rozkliknete si proto tyto šaty najedete na feedback a někteří vkládají zpětnou vazbu i s reálnými fotkami, takže pokud budete mít štěstí tak tam najdete jak zhruba budou vypadat ;-) Hodně štěstí při nakupování, já už jdu hodnotit produkty.

1) Sada 15ti štětců na make-up v barvě rose gold

Tyto štětce už jsem dříve objednávala sestře, akorát v jiné barvě, takže by se dalo říct, že už jsem je měla otestované. Všechny jsou naprosto super, mají jemné štětinky a dobře se s nima pracuje. K nim jsem si objednala ještě štětce na blending, protože vím, že tahle sada je neobsahuje, ale ty zatím nepřišly. Jedinou chybu vidím ve štětci na makeup, který toho moc nevydrží a po čase mu začaly vypadávat štětiny. Takže za mě ANO

Cena je necelé 4 $







2) Matné tekuté rtěnky (matte liquid lipstick)

Další várku matných rtěnek už jsem měla objednanou dlouho, už jsem vám o nich i psala. No a konečně dorazily. Přišly mi teda čtyři, vyfotila jsem vám pouze dvě. Jedna absolutně matnou rtěnku neviděla z dálky proto jsem vám jí tu nefotila. Potom jsem objednávala sestře červenou, která vypadá naprosto dokonale. A pak hnědou a růžovou, kterou najdete zde na fotce. Hnědá je podle mě naprosto skvělá. Pigmentace a výdrž za 1. Navíc nelepí a nestahuje rty, takže opět za mě ANO. Další je růžová. Podle sestry mi sluší, ale já jsem si tu barvu představovala trochu jinak, takže tu zrovna asi nevynosím, ale pokud jste některá milovnicí růžové, tak určitě si ji kupte a nebudete zklamané.

Cena 1ks  0,80 $


 3) Paletka matných hnědých stínů (15 barev)

No co na ni říct. Koupila jsem si ji pouze ze zvědavosti a protože mi tvarově připomíná ty od Makeup Revolution. Pigmentace je asi 50%, trošku práší. Ve srovnání práší podobně jako paletka od Maybelline, ale tomu se asi nelze vyhnout u žádných matných stínů. Plno stínů mi přijde, že je podobných pouze na vyplnění. Bílá barva je tam asi jen na okrasu, protože její pigmentace je nulová. Pro představu jsem vám s ní+štětci+rtěnkou vytvořila líčení a názor si tedy udělejte sami. :-) Takže za mě je to 50/50.

Cena    3



4) Volné trička s mimozemšťanem

Tyto trička jsem si teda neobjednávala já, ale objednala jsem je pro sestru. Ale věřím, že vás bude zajímat látka, vůně, provedení, atd. i těchto triček. Jelikož má segra raději volnější trika zvolily jsme proto i větší velikost. Víte jak se říká, že od číňanů by se mělo raději všechno objednávat o jednu velikost větší. Proto bílé tričko je velikosti M, a černé velikosti L. Musím říct, že i při těchto velikost je to tak tak a někdo s větším poprsím by je asi zrovna nejvolnější neměl. Materiál je příjemný, není to uplně taková ta umělina, ale trika jsou takové jemné a prodyšné doplněné o vtipný vzor "Aliena" :-D Bílé tričko není ani nějak moc průsvitné, jak jsme se obávaly. Akorát trička trochu smrdí takovým tím nespecifickým velkovýrobním zápachem :-D ( pokud mě chápete??? :-D ) Ale jinak za nás obě ANO.

Cena 1 ks    5,70 $



 

 Doufám, že se vám dnešní článek líbil a bude pro vás aspoň v něčem přínosem. Kdyby vás zajímaly konkrétní odkazy pište si o ně do komentářů. Potěší mě každý komentář od vás i třeba vaše tipy a zkušenosti z Ali.

Pac a pusu vaše Peů.

 

1 komentář:

  1. Ahoj můžu poprosit o odkaz na tu hnědou rtěnku z fotky? Děkuji! Zuzka

    OdpovědětVymazat