sobota 16. dubna 2016

NYX - soft matte lip cream

Pěkné poledne! Dnes konečně zdravím i já a nejen má kolegyně - kamarádka :-) . Mám teď trošičku více času než obvykle a tak bych ráda pár řádků napsala. Po delším rozhodování jsem povolila a rozhodla jsem si objednat NYX "lesk" na rty. Jelikož jsou teď maximálně populární nude odstíny, tak je asi jasná má první volba. Nebudu lhát, asi jako všechny znám stránku aliexpress.com a tak jsem se rozhodla to objednat odtud.





Ruku na srdce, každá z náš tam určitě objednává a těší se, až otevře schránku a tam najde balíček. Pokud to tak nemáte, oukej,  jsem jako malé dítě, co se těší z lízátka :D. Samozřejmě jsem se dočkala té žluté nádhery a balíček otevřela. Objednala jsem si na zkoušku odstín ABU DHABI a MONTE CARLO. Musím říct, že jsem byla spokojena jak s dobou dodání, která mimochodem trvala asi 13 dní, tak i s odstínem, hlavně tedy té "nude" krásky. Co chci zdůraznit je to, že mě mile překvapila úžasná vůně obou "lesků" .





Samozřejmě jsem hnedka utíkala před zrcadlo a patlala je na sebe. Za mě můžu jen doporučit! Oba dva dělají efekt zvětšených rtů, lehce mrazí a nádherně se lesknou. Mimoto mají až překvapující výdrž. Nude barva je úžasná, ale u té červené jsem se popravdě malinko zklamala, měla být tmavší a je spíše taková tmavě růžová, ovšem vypadá taky skvěle.




Takže na závěr -  za mě, určitě ANO!



0 komentářů:

Okomentovat