středa 23. března 2016

St. Moriz samoopalovací pěna / Best self tanning mousse St. Moriz

Ahoj ahoj!

Zase po nějaké době jsem si našla čas na přidání článku. Tentokrát se bude týkat samoopalování. V hlavní roli samoopalovací pěna St. Moriz odstín Dark.

!!!!!!!!Aneb za mě nejlepší samoopalovací produkt v této cenové relaci!!!!!!!


K této samoopalovací pěně jsem přišla náhodou. Nad samoopalovacími produkty jsem již dávno zanevřela. Zkusila jsem různé značky, jak Balea od DM, tak Niveu a další, ale vše hrůza a strach. :-D Jednoho dne mi však na facebookových stránkách vyskočila taková ta klasická reklama, jak nějaký produkt olajkuje strašně moc lidí. Byla to reklama právě na St. Moriz, kde na fotce byla vyfocena slečna a její opálené nohy. To mě nakoplo k tomu, abych se o St. Moriz produktech dozvěděla něco víc,  a tak jsem začala hledat různé recenze na youtube. Všechny slečny si St. Moriz chválily a tak jsem se rozhodla i já dát tomuto produktu šanci, a 249,- korun mi nepřišlo hodně pokud by produkt měl opravdu fungovat. A on fungoval a výborně. St. Moriz jsem objednávala na Parfums ale lze objednat i přímo na stránkách St.Moriz

Teď už ale k použití a výsledným, reálným fotkám.

POUŽITÍ:
1)  Je důležité připravit pokožku na nanesení pěny. Já jsem použila odstín Dark, jak už jsem uvedla, ale občas si zajdu i do solárka, takže bledulkám doporučuji možná odstín Medium, ale záleží na osobních preferencích. Před samotným nanesením samoopalováku je důležité podstoupit koupel. Tzn. oholit si nohy a hlavně provést důkladný peeling. Potřebujeme se zbavit starých buněk pokožky, aby nám samoopalovák po nanesení hned neslezl. Peeling jsem použila od Dermacolu Aroma Ritual příchuť belgická čokoláda. Osobně miluji tyhle jejich sprchové gely a peelingy a to ve všech vůních. 
 2) Počkáme až naše pokožka po koupeli uschne a přecházíme k samotné fázi nanášení samoopalováku. Teď vám prozradím jeden takový zásadní trik aneb jak to dělám já, aby nevznikaly fleky na místech jako jsou kotníky, lokty atd. Vtip je v tom, že před nanesením samoopalováku si tyto místa natřete nějakým mastným krémem. Já natírám kotníky s celým chodidlem, lokty, kolena a zápěstí. Pro tuto potřebu používám tělové máslo od značky Peau Delicate?, které jsem dostala od otčíma v dárkové sadě→tuto sadu mi koupil kvůli názvu Pe(a)u, protože mi doma říkají Peu.

3) Pokud máme takhle "ochráněné" všechny místa náchylnější na skvrny můžeme začít nanášet samotnou samoopalovací pěnu. Pěnu nejdříve protřepeme a potom natíráme na tělo. Snažíme se pracovat rychle. Nebojte se, že pokud se vám nepodaří rozmazat samoopalovák přesně, že vám zůstanou nevzhledné skvrny. U tohohle produktu se vám to stát nemůže. K aplikaci prodávají i svoji speciální houbu St. Moriz . Nemám s ní zkušenost, mi přišlo, že všechnu pěnu by mi vcucla a proto nanáším pomocí obyčejných latexových rukavic a musím říct že se to s nima aplikuje skvěle. (na obrázku jsem vám chtěla vyfotit odstín pěny) Po nanesení na celé tělo necháváme zaschnout, někdo nanáší třeba na tři hodiny, já nanáším večer, aby pěna účinkovala přes noc a ráno smývám.
  



VÝSLEDEK:


1.-Před nanesením samoopalovací pěny noční světlo
2.-Po nanesení samoopalovací pěny noční světlo
3.-Po aplikování samoopalovací pěny a smytí ranní světlo
4.-Srovnání s mou sestrou

!!!Takže abych to shrnula→ZA MĚ URČITĚ ANO!!!

1 komentář:

  1. Díky za recenzi. :) Já osobně teda samoopalovací krémy nikdy nezkoušela, ale říkám si, že je možná na čase s tím začít. Přes léto mám totiž docela problém se opálit. Většinou spíš zrudnu, ale opálení nikde. Prý to někteří lidé takto prostě mají. Docela mě to štve, proto mi přijde, že takový samoopalovák by nemusel pro mě vlastně být vůbec špatný.

    OdpovědětVymazat