čtvrtek 10. března 2016

Shopping Haul n. 1

Připravila jsem si pro Vás úlovky zhruba za poslední týden.

Není toho moc...obchodům jsem se chtěla na nějakou dobu vyhýbat, myslím, že by to ocenila jak moje šatní skříň tak peněženka :-D. Neříkám, že to jsou miliardové částky, ale znáte to korunka ke korunce, stovečka ke stovečce :-D. Ale dnes jsem šla prostě vyřizovat reklamaci, tak jsem si řekla, že se přece jenom do některých obchodů mrknu.

Začalo to hned při vstupu do obchodního centra, kde na mě z výlohy H&M volal nápis sezónní výprodej. Určitě taky znáte takový ten pocit kdy prostě musíš a nemůžeš to obejít bez povšimnutí :)
"Nakouknutí" byla správná volba. Sotva jsem se přiblížila k prvnímu stojanu, úúúplnou náhodou mi v ruce přistály úplně náhodně černé kraťasy (které byly na wishlistu mezi TOP prvními povinnými kousky do léta), úplně náhodně v mojí velikosti 34 a úplnou náhodou to byl poslední kousek. Neměly cenovku, tak jsem ještě čekala k pokladně, kde jsem byla mile překvapena za cenu 150,-. Tomu se prostě říká štěstíčko.
V H&M jsem měla ještě vyhlídnuté tyhle botky:
 Na webu cena 999,- v obchodě v "sejlu" za 400,-. Trochu mě překvapilo, že poslední velikosti byly 39...zrovna taková frekventovaná velikost. Takže já se svojí 36 jsem se s nima mohla rozloučit a teď si můžu brečet do polštářku, že je nikde nemají.

Ovšem, když se nepoštěstilo s botami v H&M, poštěstilo se jinde...VŽDYCKY SE POŠTĚSTÍ. A to bych nebyla já, abych si nekoupila milionstopadesát bot během týdne. Skoro si začínám říkat, že bych měla dostat BAN na boty. :-) Je už ze mě na prášky rodina, sestra, přítel, kamarádky, dokonce i pes :-D Ale teď už tedy k těm úžasným úlovkům:


Tyto jednoduché, bronzové sandálky jak už asi podle názvu tušíte jsem našla v Deichmannu v posledních párech. A co je na nich ještě krásnější než ony samy? Cena z 549,- za 99,-. Takže 36kám velké hurá.
 KULTURNÍ VLOŽKA→ prosím vás mých nádherně odrostlých nehtů si nevšímejte, o víkendu si budu dělat nové. A tímto se dostáváme k jednomu z mých dalších koníčků a tím je gelová modeláž nehtů.




A jako poslední úlovek tady pro Vás mám....!!!BOTY!!! Jste překvapeni touhle změnou doufám :-D Nejsou sice z dnešního dne, koupila jsem je asi minulý pátek. Jsou z F&F. Fakt miluji tuhle značku pro jejich krásné, levné boty. Mám od nich už asi třetinu botníku. A opět ten stejný příběh, poslední pár, nádherných 36 bot bez cedulky. Bohužel nevím původní cenu, já jsem u pokladny čekala že mi řekne minimálně 349,- ale k mému milému překvapení byla cena 224,- takže jim odpouštím i jejich velmi tenkou podrážku.















 

1 komentář:

  1. Přiznám se, že tyhle hauly mě docela baví. Sama se snažím chodit fakt trendy oblékaná, někdy trochu ulétnu, jinde jsem zase decentní. Ale jako celkově mě to prostě baví. Nedávno jsem kupovala do práce zvlhčovače vzduchu a viděla jsem jedny takové super šaty, jen mají poměrně odvážný výstřih, tak si musím ujasnit, co vlastně chci. :-D

    OdpovědětVymazat