sobota 12. března 2016

Gelová modeláž-postup, rady, stránky / Gel nails tutorial for beginners

Dnes jsem si dělala nové gelové nehty, a vzpomněla jsem si, jak jsem kdysi v mých začátcích hledala různé návody, pojmy, nástroje, atd. Proto jsem se rozhodla zveřejnit menší návod krok po kroku se všemi potřebnými informacemi do začátku, pro ty, které by se nehtům chtěly postupem času třeba věnovat. Vím...není to ze soudku pro každého.





POJMY: 
  • Volný okraj→jak už z názvu vyplývá je volná část nehtu začínající koncem prstu (na obrázku popsáno jako vrchol nehtu)
  • Nehtová kůžička→kůžička okolo našeho nehtu (viz. obrázek kutikula)
  • C oblouk→ neboli "céčko", je těžištěm nehtu, mělo by začínat ve druhé třetině nehtu, jakoby kopeček na nehtu (uvidíte při postupu)
  • Šablona→je "formička" pomocí které můžeme prodloužit náš vlastní nehet
  • Tip→plastový nehet, druhá z forem pomocí které můžeme vlastní nehet prodloužit.
  • Jednofázový gel→gel který se dá použít na všechny tři fáze modeláže
  • Třífázový gel→gel který je určený pouze na jednu z fází modeláže 
  • Výpotek→lepivý povrch nehtu který zůstane po zapečení v lampě
  • Cleanser→tekutina co nám pomůže odstranit výpotek
 POTŘEBY:
Věřte mi, zde se vyplatí investovat a nešetřit na sadě z Aukra. Sama jsem si jednu takovou objednávala a jediné co z ní zůstalo je UV lampa, vše ostatní letělo do koše.
  • UV lampa, gely (podkladový, stavební, lesk), cleanser, pomerančové dřívka nebo pusher (zatlačovač kůžičky), štětec, pilníky, brusné bloky, šablony, tipy, kleštičky, barevné gely, kamufláž (nehtový makeup), zdobení
OBCHODY: 
Zaměřuji se na obchody v Ostravě u kterých je možnost osobního odběru, samozřejmě jich je mnohem více
 VIDEA:
Uvědomila jsem si, že dnešní postup je pouze na doplnění, jelikož mám svoje nehty a nepotřebuji dělat pokaždé novou modeláž, dám vám tu pár těch nejlepších videí které jsou inspirací i pro mě
 POSTUP DOPLNĚNÍ:

 1. Pomocí brusky nebo pilníku sundáme opatrně starou barvu. Na fotce jsem vám schválně nechala jeden nehet jak vypadal, zbytek už zbroušený. Po zbroušení všech nehtů, používám na kůžičku změkčovač kůžičky, já používám od Essence (stojí okolo 60,- a je bomba). Nechám chvilku působit a postupně zatlačuji kůžičku. (Pusher mám z nehtyprofi.)





2. Pomocí pilníku zbrousím zbytek barvy a můj vlastní nehet. Poté ještě přejíždím brusným blokem kolem kůžičky. Nesmí zůstat jediný kousek kůžičky, jinak by se vám dělaly odchlipy. Někdo používá tekutinu-odmašťovač, já už ne a mé nehty drží lépe. Nehty by měly být připravené na modeláž jako na foto. (Nejlepší pilníky a brusné bloky z nehtyprofi.)






3. Nanášíme první vrstvu gelu. Buď tedy třífázový podkladový, nebo jednofázový. Gel vmasírováváme do nehtu krouživými pohyby.(Gely doporučuji od PN-blue clear)









4. Dáváme zapéct na 2min. Vyndáme z lampy, výpotek nestíráme a tvarujeme céčko. Klidně si ho tvarujte ve dvou krocích a po jednom nehtu dávejte zapéct, aby vám gel nikde nestékal. Opět vytvořily by se odchlipy. Vhodnější pro začátečníky je hodně hustý stavební gel ve kterém když přejedete štětcem, tak si na nějakou dobu zachová daný tvar.






5.Zhruba takhle by měly vypadat nehty po vymodelování céčka a zapečení. Nyní už výpotek šetřeme pomocí cleanseru. Nemějte vůbec obavy z toho, že jsou vaše nehty kostrbaté, konečnou podobu dostávají až po zásahu pilníkem.







6. Takhle by měl vypadat konečný tvar nehtů po opilování. Samozřejmě to jaký tvar nehtů zvolíte záleží pouze na vás. Na takhle vymodelované a opilované nehty můžeme nanášet barvu, zdobení, atd.




7. A tady už můžeme vidět výsledné nehty. Barvu většinou nanášíme ve dvou vrstvách, po každé vrstvě dáváme zapéct na 2min (čas vždy uvedený u popisu produktu). Za mě nejlepší barevné gely jsou od P!NK NA!LS, EBD z modeláže a od Anpra jejich barevné gely taky nejsou špatné. Vše viz. odkazy výše. Na barvu ještě nanášíme lesk a opět dáváme zapéct, setřeme výpotek a nehty máme hotové.








3 komentáře:

  1. Super článek. Pro začátečníka úplně ideální. Mě nehtová modeláž také zaujala a už přibližně rok si nehty dělám doma. Přiznám se ale, že při prvních pokusech jsem to chtěla vzdát, protože mi to vůbec nešlo. Chtělo to hodně trpělivosti a tréninku. Teď už jsem ale se svými nehty spokojená, takže ta dřina se rozhodně vyplatila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máte můj obdiv. Já to po prvních pokusech (které dopadly katastrofálně) raději vzdala. Teď si nechávám nehty dělat v tomto kosmetickém salónu https://beautiful-me.cz/ Je vidět, že paní, které tam pracují tomu opravdu rozumí. Tak hezky bych si totiž nehty sama doma asi udělat nedokázala.

      Vymazat
  2. Já mám doma podobnou výbavu na modeláž nehtů . Zainvestovala jsem do sady, abych si mohla dělat doma pěkné nehty. Už mě nebavilo si je několikrát za týden přelakovávat. Takhle si dělám nehty jen jednou za 2 až 3 týdny a to je mnohem lepší :-) .

    OdpovědětVymazat