středa 16. března 2016

Nejlepší linky-druhy, návody, recenze / The black eyeliner






Rozhodla jsem se pro vás napsat dneska ještě jeden článek!!!


Zaměříme se na zhodnocení linek, co by jste do začátku měly vědět, jaké jsou nejlepší, jaké jsem zkoušela já, tutoriály, atd.

Protože jsem dlouho nemohla přijít na to, jak je možné, že snad na všech tutoriálech jejich linky vypadají naprosto famózně a linky udělají jedním, pevným tahem, tak jsem začala hledat ty nejlepší. Doufala jsem, že po zadání do vyhledávače mi vyjede stopadesát beauty blogů a všechny mi poradí, ale celkem marně. Nakonec po pečlivém projetí zahraničních ale i českých youtube kanálů jsem našla u petrylovelyhair ty, které by mohly být dobré poměr kvalita-cena.


JAKÉ DRUHY LINEK MÁME:

  • Tužky→Jednoduchá aplikace, ale nevytvoříte s nima ostrou linku. Tuhá konzistence. Existuje velká škála barev, balení, tlouštěk, atd. V případě, že by jste chtěli černou více než černou, zkuste tuhu opatrně nahřát zapalovačem. V tomto případě se tužká zachová trochu jako gelové linky. Já osobně tužku používám předtím, než si začnu natáčet řasy, tužka se trošku rozmaže a řasy dostanou o něco hustější efekt. Používám: Essence Long lasting, 01 Black fever 49,-
  • Tekuté oční linky→Já osobně tyto linky nemám moc ráda, a to z důvodu, že mi přijdou velmi složité na aplikaci. Pokud s nima někdo umí, tak velká gratulace za vaše skills level 999, ale já jsem ještě asi v levelu začátečník. Jsou to linky velmi tekuté konzistence, něco jako tuš. Často mají velmi dlouhý, tenký štěteček, jako u zdobících laků na nehty. (Proto jsem si taky vybrala Miss sporty, protože jako jediné tekuté oční linky mají štěteček krátký a pracuje se s ním líp). A u některých se vám může stát, že se po celém dni začnou drolit, a nebo se vám po aplikaci obtisknut na horní víčko než zaschnou. Používám: Miss sporty studio lash, 001 Extra black 69,-

  • Oční linky ve fixu/liquid eyeliner→Tento typ řadím na druhé místo žebříčku z těchto čtyř druhů. S fixou se dá nakreslit krásná, ostrá, precizní linka-možná né tak intenzivní, pomocí špičatého, tenkého hrotu. Bohužel k mému zklamání fix od Miss sporty nic moc. Buď jsem měla špatnou ruku, a nebo se jim fixy moc nepovedly. V drogerce při testování na hřbet ruky, byly linky naprosto černo černé s velmi dobrou pigmentací, tak jsem si je odnesla domů. Doma však naprostá katastrofa, na stíny fix skoro nekreslí, možná bok fixu kreslil, ale hrot určitě ne. Ale nakonec jsem našla jiné užití fixíku, protože s tímto hrotem se mi pracuje fakt nejlíp, využivám již vyschlý fix na aplikaci gelových linek-DOPORUČUJI. Použito: Miss sporty Cat's eyes liner, 001 Black 69,-
  • Gelové oční linky→Za mě TOP number one. A věřím, že top produkt to bude i pro začátečníky. Pracuje se s nima výborně. Nakreslíte s nima přesnou, ostrou linku. Linka se za celý den nerozmaže a ani se vám nemůže stát, že by se obtiskly. Po dlouhém pátrání, které jsou teda ty nejlepší z gelových linek jsem se rozhodla pro Loeralu, sice nejsou jedny z nejlevnějších, ale jsou fakt kvalitní. K linkám je v balení i štěteček, ale místo něho používám vyschlý fix viz výše. V drogerce cena myslím 199,- já jsem koupila na Parfums za 168,- myslím? Ale pokud chcete vyzkoušet něco levnějšího, tak můžu doporučit od Essence, a nebo jsem četla, že i od Flormaru jsou skvělé. Používám: Loreal super liner gel intenza 168,-
    Linky po vydrhnutí mýdlem, jak vidíte nejlépe drží tužka a gelové oční linky

TUTORIÁLY:
→Videa, které pomohly mně. A berte to trochu s nadhledem, každý má jiné oko,takže každý si musí najít ten svůj způsob a hlavně to chce tréning!!!




Doufám, že se vám dnešní článek líbil a těším se na vás zase příště. Pac a pusu.

0 komentářů:

Okomentovat