úterý 8. března 2016

Secondhand Haul #1

Ruku na srdce, kdo ještě nikdy nezavítal do Secondhandu???

 Já osobně to moc často nepraktikuji, nebaví mě prohrabovat se tunou "hader" než konečně vylovíte něco přijatelného. Ani u nás nebyl žádný pořádný Secondhand co by za to stál. Ty dobré zkrachovaly pod tíhou online Secondhandů, nebo jsou tu takové, které mají lepší kousky, ale za větší cenu - za takovou, že jsem za ni schopná najít nový kousek ve slevách.

To vše až doposud. Nedávno u nás otevřeli nový Seconhand ve velké hale s velkým množstvím hader (celkem hrabárna).  A i já jsem vyhrabala ty své kousky.

Takže Vám chci představit mé úlovky za měsíc únor/březen. Jedny kousky jsem ulovila už dříve a jedny dnes. Musím říct, že jsem měla asi šťastnou ruku. Tak pojďme přejít k věci:

Psaníčko Atmosphere v nude barvě, cena 45,-

High waist černé kraťasy Atmosphere (materiál mi připomíná neopren :-D, a musím říct, že na těle vypadají podstatně líp...na této fotce vypadají spíš jak trenky na kolo :-D), cena 45,-

Over size triko v nudé barvě s květinami Warehouse (velikost 42, i přes tuto velikost jsem se nebála triko vyzkoušet a k mému překvapení na mojí postavě 36 vypadá skvěle a nikdo by nepoznal, že je to velikost XXL), cena 45,-


 Černé volné šaty s ozdobnými komponenty na ramenou (to zdobení mě uchvátilo), cena 45,-


A na závěr tu mám
Boomber v khaki barvě, cena 20,-









0 komentářů:

Okomentovat