úterý 8. března 2016

NEW IN snake gladiator sandals

Pěkné odpoledne!

Dneska jsem se rozhodla hned pro dva články, jelikož ve zbytku týdne už asi nebude moc času.

Přejděme tedy k prvnímu tématu a tím jsou tyto úžasné, hadí sandálky se zavazováním.

Původně jsem chtěla baleríny se šněrováním, protože šněrování je tento rok hitem, stačí se porozhlédnout v Zaře, ale na mojí hobití nohu se asi nevyrábí. Dokonce jsem i tyhle "must have" balerínky našla v jednom nejmenovaném obchodě, ale i ve velikosti 36 jsem krásně plavala. Pak jsem ale jednoho krásného dne zabrouzdala na stránky Topshopu a našla tyhle krásné gladiátorky. Náhodou byly i ve slevě, takže moje pidi nožka byla nakonec výhodou. Slevněné byly z 45 Liber na 10 L a ještě ke všemu jsem zavítala ve dne kdy bylo poštovné zadarmo. Tím pádem mě tyhle botky vyšly na cca 355 Kč. Přišly asi po dvou týdnech, a padnou skvěle - i když jsem měla obavy.


Jediné co bych dodala je "už ať je léto!"




0 komentářů:

Okomentovat