středa 16. března 2016

Secondhand Haul #2

Ahoj ahoj!!!

Prosím Vás, nemyslete si, že už nenakupuji nikde jinde než v sekáči...to fakt ne!!! :-D Ale udělala jsem si tam "malou" návštěvu od závisti po úlovku mé kamojdy (brzo vám o něm napíše článek)
Jedna věc, kterou se secondhandům musí nechat a kterou na nich miluji je to, že je naprosto 0,00001% šance aby měl daný kousek na sobě i někdo jiný. A já fakt z celého srdce nesnáším, když má někdo něco stejného :-D Ale pojďmě už na věc, ať vás tu neunudím mými řečmi.

Každý kousek mě vyšel na 45,-

 1) Oversize tričko HM-bylo ještě s visačkou, ale všechny věci šly hned do praní, takže na fotce už bez visačky.


2) Vysoké kraťasy Topshop. Na fotce to moc nevyniklo, ale po bocích jsou zdobené jiným vzorem a v zadu mají zip. Asi je budu nosit jenom na zahradu, protože mi z nich leze celý zadek, ale nevadí :-D


3) Slim skinny džíny značka neznámá, velikost 34/XS absolutně nechápu že jsem je tam našla. Normálně džíny které by mi hned padly nemůžu sehnat ani v obchodech.


4) Top HM s průsvitným vrchem, celkem volné a příjemný materiál na léto.


5) Sako Atmosphere s 3/4 rukávy, protože mít sako se vždycky hodí!


6) Uplé bodycon šaty Topshop s průstřihy. Tohle prosím vás beru jako TOP úlovek, sice si v nich připadám trochu jako holka ulice, ale to se nějak poddá.

V průběhu času bych zde chtěla přidávat i nafocené outfitky, ale zatím nebylo počasí a budu muset nějak přemluvit sestru nebo přítele, aby mi dělali "instagramového manžela" →VYSVĚTLENÍ ZDE

0 komentářů:

Okomentovat